خدماتیسازی سرشماره ارسال پیامک
سرشمارههای خدماتی متعلق به شركتها، دفاتر و سازمانهایی است كه پیامکهایی با محتوای خدماتی، مشخص و در محدوده كاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناختهشده كه خود درخواست دریافت این پیامکها را دادهاند، ارسال میكنند و محتوای آن اطلاعرسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناختهشده است.
توجه فرمایید که تنها سرشمارههای حقوقی (و نه سرشمارههای اشخاص حقیقی) امکان خدماتیسازی دارند و خدماتیسازی سرشمارهها با توجه به میزان صف اپراتورها متغیر بوده و پس از اخذ تاییدیه حدود یک ماه زمان میبرد.
چنانچه قصد خدماتیسازی سرشماره مجموعه خود را دارید، فایل تعهدنامه «تعهدنامه خدماتیسازی سرشماره پیامک مجموعههای حقوقی» را در سربرگ مجموعه قرار داده و اطلاعات لازم را تکمیل و جایگذاری نمایید. پس از پرینت و مهر و امضای تعهدنامه وارد خدمات مشتریان شده و از بخش درخواست پشتیبانی، راهنمای مربوطه را دنبال کنید.
ارسال پیامک خدماتی
تا زمان تکمیل فرایند خدماتیسازی سرشماره، میتوانید از امکان ارسال پیامک خدماتی با سرشماره مشترک پیامران استفاده نمایید.
- در بخش «مدیریت مخاطبان» شمارههای مخاطبان خود را با استفاده از گزینههای افزودن گروهی شمارهها یا افزودن از فایل excel به گروههایی که قبلاً ایجاد کردهاید، اضافه کنید.
- در بخش «ارسال خدماتی» گزینه ارسال به گروه مخاطبان را انتخاب کنید و گروههای مدنظر را از میان گروههای ایجادشده در مرحله قبل انتخاب کرده و متن پیامک را نیز تایپ کنید. همچنین اگر توضیحی برای زمان یا شرایط ارسال این پیامک دارید میتوانید در کادر توضیحات ارسال وارد نمایید. چنانچه هر یک از گزینههای اشارهشده در سامانه شما وجود نداشت، برای رفع مشکل با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید.
- درخواست ارسال خدماتی توسط پشتیبان بررسی شده و چنانچه مشکلی وجود نداشته باشد، با کسر کارمزد ارسال خواهد شد. پیامکهای ارسالشده از این روش، با سرشماره مشترک ارسال میشوند و گزارش ارسال آنها در لیست پیامکهای ارسالشده شما در بخش مدیریت ارسال قابل مشاهده میباشند.